Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Απάντηση της διοίκησης του Ερμή Αμυνταίου στον Κώστα Μαργιορίδη

Με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε την χθεσινή ανακοίνωση-παραλήρημα του μέχρι πρότινος προπονητή του συλλόγου μας Κώστα Μαργιορίδη. Κατανοούμε ως ένα σημείο την στεναχώρια και την πίκρα λόγω της απομάκρυνσης από το πόστο που κατείχε, δεν κατανοούμε όμως την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ επίθεση σε μέλη της διοίκησης με φράσεις και υπονοούμενα που δεν αρμόζουν σε άτομα που ξέρουν «υποτίθεται» όλες τις συνθήκες εργασίας στην οποία δούλεψαν.
Η διοίκηση του ΕΡΜΗ τηρεί τις συμφωνίες που κάνει στους ΠΑΝΤΕΣ!! ΕΣΥ ξεχνάς την στήριξη που είχες από το καλοκαίρι σε πολλά ζητήματα που σε αφορούσαν και ξέρεις πόσο έτρεξαν όλοι οι «ΑΣΧΕΤΟΙ» που εσύ αποκαλείς. Εμείς της διοίκησης θα συνεχίζουμε να προσφέρουμε ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ στον ΕΡΜΗ που αγαπάμε και δεν θα ανεχθούμε από ΚΑΝΕΝΑΝ πλέον να χαρακτηρίζει έτσι τον σύλλογο και τους ανθρώπους που τρέχουν από το πρωί έως το βράδυ, ώστε να μην σας λείπει τίποτα!!

Με τιμή το Δ.Σ. ΕΡΜΗ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ




***************


Οι δηλώσεις του Κώστα Μαργιορίδη στο matiesstasport.blogspot.com

Ευχαριστώ τους ποδοσφαιριστές για τη συνεργασία - Δύσκολος ο ρόλος μου - Δηλώσεις με πολλές αιχμές προς την διοίκηση

Ο Κώστας Μαργιορίδης μετά το Κυριακάτικο παιχνίδι, με την ομάδα της Τρίγλιας και το άτυχο αποτέλεσμα του Ερμή, αποτελεί παρελθόν από την τεχνική υγεσία της Αμυντιώτικης ομάδας.

Φανερά απογοητευμένος από την συμπεριφορά παραγόντων του Ερμή, ο Κώστας Μαργιορίδης επικοινώνησε με την σελίδα και δήλωσε τα εξης:
"Από την αρχή ο ρόλος μου ήταν δύσκολος, ως προπονητής του Ερμή. Μου ζητήθηκε να πλαισιώσω την ομάδα με ποδοσφαιριστές χωρίς οικονομικές απαιτήσεις. Αμισθί στην Γ' Εθνική κατηγορία έρχονται μόνο νεαροί,  φιλόδοξοι αλλά άπειροι ποδοσφαιριστές με αποτέλεσμα να μην υπάρξουν τα ανάλογα ποθητά αποτελέσματα.
Ζητήθηκε απ' αυτούς τους ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές  να αντιμετωπίσουν ποδοσφαιριστές επαγγελματίες οι οποίοι ζουν από το ποδόσφαιρο και ασχολούνται μόνο με αυτό!
Δεν με πείραξε η απομάκρυνσή μου από τον Ερμή αλλά η κρίση της δουλειά μου από ανθρώπους που δεν ασχολήθηκαν ποτέ με τον χώρο του ποδοσφαίρου παρά μόνο με άλλα πράγματα στην προσωπική τους ζωή!
Όταν η ομάδα έκανε μια πολύ καλή πορεία με  το κύπελλο και ο σύλλογος ενισχύθηκε οικονομικά όπως και στο προηγούμενο παιχνίδι με τον Μακεδονικό, εντός έδρας, η ομάδα έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση,  τότε προφανώς ήμουν καλός προπονητής! Μετά το άτυχο χθεσινό αποτέλεσμα δεν είμαι!
Θέλω να ευχαριστήσω  στους ποδοσφαιριστές μου για την άψογη συνεργασία μας, τους εύχομαι ολόψυχα επιτυχίες στην προσωπική τους ζωή αλλά να επιτύχουν και στους στόχους που έχουν θέσει όσον αφορά την ομάδα. 

ΥΓ. Τα λεφτά που μου κρατήθηκαν επειδή δεν πούλησα τις κάρτες διαρκείας, επιθυμώ να κεραστούν τα παιδιά έναν καφέ πριν το παιχνίδι με την Αριδαία.